0 - Winkelwagen is leeg

Bij VanEtje staat u als klant centraal. Wij proberen elk geschil, op welk vlak dan ook, samen op te lossen.
Aangezien de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie nogal zakelijk zijn opgesteld zijn en op veel vlakken moeilijk te begrijpen streven wij ernaar om voor u als klant het zo overzichtelijk mogelijk te maken, vandaar deze bestelinformatie.

Heeft u opmerkingen of suggesties, dan horen wij dat graag.

U kunt ons o.a. bereiken via de contactpagina, of u kunt ons bellen tijdens de openingstijden.

[accordion theme=""]
[item title="Ik wil mijn artikel retourneren/ terugsturen. Hoe werkt dit?"]
Toch niet tevreden over je bestelling? Over retourneren doen wij niet moeilijk. Binnen 14 dagen kun je een artikel gratis terugsturen.

Het retourneren van je bestelling bestaat uit 4 eenvoudige stappen.

  1. Om het artikel terug te sturen heb je een retourbon nodig. Je kunt de retourbon aanvragen via het contactformulier. Liever bellen? 0546-760070.
  2. Je ontvangt van ons binnen 24 uur de retourbon en het DHL-retourlabel per mail
  3. Plak het DHL-label goed zichtbaar op het pakket
  4. Geef je pakket af bij een DHL-Parcelshop bij jou in de buurt

Na ontvangst van je retour(en) zorgen wij ervoor dat je aankoopbedrag zo spoedig mogelijk wordt terugbetaald.
De eventueel betaalde verzendkosten voor het opsturen van uw bestelling, worden niet terugbetaald.

Mocht je de retourbon en het retourlabel niet af kunnen drukken, geef ons dit door via het contactformulier. We helpen je graag verder.
[/item]
[item title="Ik wil mijn artikel ruilen. Hoe werkt dit?"]
Toch niet tevreden over je bestelling? Binnen 14 dagen kun je een artikel gratis retourneren.

Bestel eenvoudigweg het door jou wel gewenste artikel via onze webshop en stuur het ongewenste artikel terug.

Om het artikel terug te sturen heb je een retourbon nodig. Vraag deze hier aan.

Heb je nog vragen? Neem contact met ons op, we helpen je graag verder.
[/item]
[item title="Kan ik een in de VanEtje webshop gekocht artikel terugbrengen in de winkel?"]
Ja, als je iets koopt via de webshop kun je het in onze winekl retourneren of ruilen.
Neem wel even uw factuur of bestelinformatie mee.
[/item]
[item title="Hoe lang heb ik de tijd om mijn artikelen te retourneren/ruilen?"]
Je hebt 14 dagen de tijd om een artikel retour te zenden. U kunt uw bestelling gratis retourneren of ruilen.
[/item]
[item title="Is ruilen of retourneren gratis?"]
Ja, je kunt het artikel gratis retourneren of ruilen. Je hoeft dus geen verzendkosten te betalen voor het retourneren van je bestelling.


[/item]
[item title="Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?"]
Nadat je jouw retourzending hebt ingeleverd bij een DHL servicepunt zal deze de volgende dag worden opgehaald door DHL en naar een DHL-sorteercentrum worden vervoerd. Vanuit het DHL-sorteercentrum wordt het pakket de dag erna naar onze winkel vervoerd. Hier zullen wij je retourpakket verwerken.

Zodra we je retourzending ontvangen en verwerkt hebben, ontvang je een mail ter bevestiging.

Heb je met iDEAL betaald? Je ontvangt van ons het aankoopbedrag via de bij ons bekende bankgegevens terug.
Heb je per overschrijving betaald? We storten het aankoopbedrag via je bank terug.

Terugbetaling vindt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen plaats.

Heb je geen terugbetaling ontvangen? Neem dan contact met ons op; we helpen je graag verder!
[/item]
[item title="Is mijn retourzending bij jullie aangekomen?"]
Zodra we je retourzending ontvangen en verwerkt hebben sturen we je een mail ter bevestiging. Doorgaans is dit binnen 5 werkdagen.

Heb je geen mail of terugbetaling ontvangen? Neem dan contact met ons op; we helpen je graag verder!
[/item]
[item title="Heb ik een herroepingsrecht?"]
Wettelijk heb je het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling van de koop af te zien.
VanEtje hanteren deze wettelijke retour termijn van 14 dagen.
[/item]
[item title="Er staan teveel artikelen op mijn retourbon, kan ik de retourbon en het retourlabel nu wel gebruiken?"]
Wanneer wij een aanvraag voor een retourbon per mail of via het contactformulier ontvangen, is het niet altijd duidelijk welke artikelen exact geretourneerd dienen te worden. Daarom sturen we een retourbon voor de gehele oorspronkelijke bestelling.

Geen zorgen. Streep de artikelen die je niet wilt retourneren door op de retourbon. Het label kun je gewoon gebruiken.
[/item]
[/accordion]

Afdrukken E-mailadres