Nederland
Di-Vrij : 10:00 - 17:00 / Zat. : 10:00 - 16:00

Bestellingen boven de 50 euro worden GRATIS verzonden binnen Nederland - Betaal eenvoudig via iDEAL - Betaal tevens met VVV cadeaukaart.
Op Zondag 8 december zijn wij tijdens de kerstmarkt geopend van 12:00 t/m 17:00. Van maandag 23 december t/m woensdag 1 januari zijn wij gesloten.

Garantie en Reparatie:

Bij VanEtje staat u als klant centraal. Wij proberen elk geschil, op welk vlak dan ook, samen op te lossen.
Aangezien de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie nogal zakelijk zijn opgesteld zijn en op veel vlakken moeilijk te begrijpen streven wij ernaar om voor u als klant het zo overzichtelijk mogelijk te maken, vandaar deze informatie.

Heeft u opmerkingen of suggesties, dan horen wij dat graag.

U kunt ons o.a. bereiken via de contact gegevens bovenaan deze webshop.

Wat is de garantietermijn op artikelen die ik bestel?

Voor alle in de webshop gekochte artikelen geldt dat de wettelijke garanties van toepassing zijn.
Dit wil zeggen dat een artikel moet voldoen aan datgene wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wij staan er voor in dat onze artikelen voldoen aan de vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

De wettelijke garantie geldt uitsluitend indien je over een aankoopbewijs beschikt en indien je ons binnen bekwame tijd na constatering van de gebreken op de hoogte hebt gesteld.

Garantie is uitgesloten indien de producten beschadigingen vertonen als gevolg van aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen.

Is je artikel defect of functioneert het niet naar behoren? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder!


Het artikel is defect. Hoe maak ik gebruik van de garantie?

Je bent helaas niet tevreden over een artikel dat wij je geleverd hebben. Dat is erg vervelend.
Je kunt ervan op aan dat al onze artikelen een strenge kwaliteitscontrole ondergaan, maar helaas kunnen wij fouten niet altijd voorkomen.

Om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen we je om ons contactformulier in te vullen. Beschrijf de klacht uitvoerig en voeg eventueel beeldmateriaal toe. Wij nemen je klacht in behandeling en komen op korte termijn bij je terug met een passende oplossing.

Wat kan ik doen wanneer mijn artikel defect of beschadigd wordt geleverd?

Is je artikel defect of beschadigd aangekomen? Dat is erg vervelend.
Neem graag contact met ons op, we helpen je graag verder!

Kan ik voor garantie naar de winkel?

Ja, voor garantie kan je terecht in onze winkel.
Neem wel even uw bestelbon of factuur mee.

Wat houdt de wettelijke garantie in?

Voor alle in de webshop gekochte artikelen geldt dat de wettelijke garanties van toepassing zijn. Dit wil zeggen dat een artikel moet voldoen aan datgene wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.Wij staan er voor in dat onze artikelen voldoen aan de vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. De wettelijke garantie geldt uitsluitend indien je over een aankoopbewijs beschikt en indien je ons binnen bekwame tijd na constatering van de gebreken op de hoogte hebt gesteld.
Garantie is uitgesloten indien de producten beschadigingen vertonen als gevolg van aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen.