0 - Winkelwagen is leeg

Bij VanEtje staat u als klant centraal. Wij proberen elk geschil, op welk vlak dan ook, samen op te lossen.
Aangezien de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie nogal zakelijk zijn opgesteld zijn en op veel vlakken moeilijk te begrijpen streven wij ernaar om voor u als klant het zo overzichtelijk mogelijk te maken, vandaar deze bestelinformatie.

Heeft u opmerkingen of suggesties, dan horen wij dat graag.

U kunt ons o.a. bereiken via de contactpagina, of u kunt ons bellen tijdens de openingstijden.

[accordion theme=""]
[item title="Hoe plaats ik een bestelling in deVanEtje-webshop?"]

Bestellen is heel eenvoudig via onderstaande stappen:

Stap 1: Selecteer het artikel en eventueel de kleur, maat en/of de variant van
het gewenste artikel en geef aan hoeveel stuks je wilt bestellen.

Stap 2: Klik op de knop "Bestellen". Rechtsboven in het scherm zie je hoeveel artikelen je hebt geselecteerd en wat deze gezamenlijk kosten.

Stap 3: Klik in de pop-up op de knop “Toon winkelwagen”. Hier zie je een overzicht van de door jou geselecteerde artikelen, of klik op "Verder winkelen".

Stap 4: Ga verder met je bestelling door in te loggen met je VanEtje-account of maak een nieuwe account aan indien je nog geen account hebt. Je kunt ook als gast bestellen; in dat geval geef je eenmalig je emailadres op zodat we je op de hoogte kunnen houden van je bestelling.

Stap 5: Geef eventueel een ander afleveradres op, mocht dit afwijken van het factuuradres.

Stap 6: Selecteer de gewenste verzendwijze en betaalwijze.

Stap 7: Controleer de gegevens van je bestelling.

Alles in orde? Accepteer onze Algemene Voorwaarden  om de aankoop te kunnen voltooien en bevestig de bestelling via "Nu afrekenen".

Vervolgens word je doorgeleid naar een pagina van iDEAL of Pay Pal om je betaling af te ronden.

Na afronding van je betaling, nemen wij je bestelling in behandeling. We sturen je een e-mail ter bevestiging dat we je bestelling goed ontvangen hebben.

Via Email houden wij u op de hoogte over de status van u bestelling.
[/item]
[item title="Is bestellen ook telefonisch of via e-mail mogelijk?"]

Telefonisch of via email bestellen is helaas niet mogelijk. Je kunt alleen via onze website bestellen.

Online bestellen hoeft echter niet moeilijk te zijn. Zie voor meer info de uitleg hier boven.

Heb je behoefte aan persoonlijke hulp bij het bestellen via de website? Neem dan contact met ons op; we helpen je graag verder!
[/item]
[item title="Is er een minimaal bestelbedrag?"]
Nee hoor. Alle klanten zijn van harte welkom. Je hoeft dus niet voor een minimum bedrag te bestellen. Houd wel rekening met de verzendkosten.
[/item]
[item title="Welke verzendkosten worden er berekend?"]

Verzendkosten binnen en buitenland:

Onze bestelsysteem beoordeelt de producten automatisch op gewicht en aankoopbedrag.
Bij het afronden van uw bestelling worden direct de verzendkosten van uw bestelling bepaald.

  Nederland Briefpost € 3,00
    Pakket 0,010 tot 30 kg € 5,50
    Bestellingen boven 50 euro gratis verzending € 0,00
  België Pakket 0 tot 20 kg € 12,50
    Pakket zwaarder dan 20 kg Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  Duitsland Pakket 0 tot 20 kg € 12,50
    Pakket zwaarder dan 20 kg Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  Denemarken Pakket 0 tot 20 kg € 12,50
    Pakket zwaarder dan 20 kg Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  United Kingdom Pakket 0 tot 20 kg € 12,50
    Pakket zwaarder dan 20 kg Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Staat uw land niet bij de verzendkosten?

Stuur ons een aanvraag om uw land toe te voegen via Email Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of het contactformulier.
[/item]
[item title="Kan ik een geplaatste bestelling wijzigen?"]
Helaas kun je de bestelling of je persoonlijke gegevens, zoals het bezorgadres, niet meer wijzigen nadat je deze hebt geplaatst. Dit omdat wij alles direct in gang zetten om een snelle levering mogelijk te maken.

Maak je echter geen zorgen, want je kunt het pakket kosteloos weigeren aan de deur. Daarnaast kun je de ongewenste artikelen binnen 14 dagen kosteloos retourneren.

Je ontvangt het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen van ons uiteraard zo snel mogelijk terug. Als je de gehele bestelling retourneert, ontvang je ook de door jou betaalde verzendkosten van ons terug.

Mocht je toch meer willen bestellen, dan kan dat natuurlijk ook. Plaats eenvoudigweg een nieuwe bestelling in onze webshop.
[/item]
[item title="Kan ik mijn bestelling als cadeau laten verpakken?"]
Ja, dat kan. Geef in het "Aantekeningen en speciale verzoeken" veld aan welk artikel als cadeau ingepakt dient te worden.
Deze service bieden wij alleen bij artikelen die makkelijk in te pakken zijn.
[/item]
[item title="Welke betaalmogelijkheden heb ik?"]

Al je bestellingen reken je meteen af in onze webshop. Je hebt de volgende mogelijkheden:

IDEAL
Je rekent je aankoop af en betaalt veilig in de bij jou bekende internetbetaalomgeving.

Pay Pal
Pay Pal is een veilige manier om online te betalen zonder je gegevens te delen.

Betalen bij afhalen
Het is mogelijk je bestelling in onze winkel op te halen en aldaar af te rekenen.


Uiteraard gaan we zorgvuldig om met jouw gegevens. Onder privacy & veiligheid vind je meer informatie over de bescherming van je gegevens.
[/item]
[item title="Hoe veilig is betalen in de VanEtje-shop?"]
We zorgen ervoor dat je veilig kunt betalen.

Je gegevens worden altijd veilig gecodeerd via SSL-encryptie. SSL-encryptie betekent ‘Secure Socket Layer’-encryptie en is een standaardmethode voor versleuteling, geheimhouding en waarborging van de integriteit van gegevens tussen server en gebruiker. In je browser herken je de versleutelde pagina's aan het pictogram met het veiligheidsslot, alsmede aan de ‘s’ in de URL.

Uiteraard gaan we zorgvuldig om met jouw gegevens. Onder privacy & veiligheid vind je meer informatie over de bescherming van je gegevens.
[/item]
[item title="Is BTW in de prijs inbegrepen?"]
Alle prijzen die vermeld staan op de site van VanEtje zijn in euro’s en inclusief BTW.
[/item]
[item title="Is mijn bestelling in goede orde ontvangen?"]

Je krijgt kort na je bestelling een bevestiging per e-mail.

Heb je binnen 24 uur uur nog geen e-mail gehad? Controleer dan de spam-map van je e-mailprogramma.

Heb je alsnog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op; we helpen je graag verder!
[/item]
[item title="Hoe ontvang ik de factuur voor mijn bestelling?"]

Wij voegen altijd een factuur bij de verzonden producten.

Wil je de factuur liever per e-mail of post ontvangen? Neem dan contact met ons op; we helpen je graag verder!
[/item]
[item title="Hoe kan ik zien of een artikel leverbaar is?"]
Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat onze artikelen in de webshop voor jou beschikbaar zijn. De levertijd staat bij elk artikel in onze webshop vermeld. In het algemeen kun je uitgaan van een levertijd van 1 - 5 werkdagen, tenzij er een leverdatum bij het artikel staat vermeld. De leverdatum is de dag van levering aan VanEtje, levering aan u zal dan z.s.m. plaatsvinden.

Toch kan het voorkomen dat er een zeer grote vraag naar bepaalde artikelen is, waardoor het artikel niet meer voorradig is.

Wanneer het artikel niet meer voorradig is, dan wordt dit bij het artikel aangegeven. De blauwe knop "Bestellen" is dan niet meer zichtbaar.

Mocht je iets besteld hebben dat onverhoopt toch niet geleverd kan worden, dan sturen wij je een e-mail.
[/item]
[item title=Zijn artikelen in mijn winkelwagen voor mij gereserveerd?"]
Nee, het is niet mogelijk om artikelen te reserveren. Zolang je nog niet tot aankoop bent overgegaan, zijn de artikelen in je winkelwagen ook voor anderen verkrijgbaar.
[/item]
[item title="Kan ik het bezorgadres nog wijzigen nadat ik besteld heb?]

Helaas kun je de bestelling of je persoonlijke gegevens, zoals het bezorgadres, niet meer wijzigen nadat je deze hebt geplaatst. Dit omdat wij alles direct in gang zetten om een snelle levering mogelijk te maken.

Wanneer je een onjuist bezorgadres hebt ingevuld, dan zal het pakket worden aangeboden op dit adres. De onjuist geadresseerde zal het pakket naar verwachting weigeren, waarna het pakket naar ons retour wordt gezonden. Wij zullen na ontvangst het aankoopbedrag aan je terugstorten.

Het is mogelijk om het pakket alsnog naar een ander adres te versturen. De extra verzendkosten zijn wel voor uw rekening. Heb je hierover nog vragen?

Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder!
[/item]
[/accordion]

Afdrukken E-mailadres